Sivánanda jógagyakorlatok

Az alábbi, a sivananda hatja jóga alaptanfolyamokon megtanult és a gyakorló jógaórákon gyakorolt alapászanák a gerincedet rugalmassá, hajlékonnyá, testedet egészségessé teszik.

FONTOS: az ászanákat és a légzőgyakorlatokat képzett, okleveles sivananda jógaoktató segítségével és irányításával sajátítsd el, mert a nem helyesen elsajátított ászanák az egészségedet veszélyeztető kockázatokat rejthetnek magukban! Az ászanák sorrendjét sose cseréld fel!

Az alábbi alapászanák már a felépített 120 perces normál gyakorló jógaórák programjában szerepelnek, melyek időpontjait megtalálod az órarendben.

Az ászanákról, légzőgyakorlatokrók bővebb leírás találsz a jógaközpontban kedvező áron megvásárolható Jóga. Az elme és a test harmóniája c. sok-sok fotóval és képpel illusztrált saját kiadású könyvünkben.

Az ászanákat Dobó Kata színművésznő mutatja be.

Ászanák

Ardha Matszjendrászana - Fél-gerinccsavaró gyakorlat

Jótékony hatásai

  • A test függőleges tengelye menti csavarás hatására a gerinc hajlékonyabbá válik.

  • Javítja a csigolyák közti porckorongok anyagcseréjét, ezzel segíti megőrizni azok rugalmasságát.

  • Masszázsban részesíti a gerincoszlop melletti fő szimpatikus idegek traktusát , általában enyhíti a vegetatív idegrendszeri problémákat.